PRACA W STAROSTWIE - główny specjalista

wtorek, 5.5.2015 15:16 3295

Dzierżoniów, 29 kwietnia  2015 r.

Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie
ul. Rynek 27
58-200 Dzierżoniów
OR.210.7.2015

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Starosta Dzierżoniowski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze głównego specjalistę ds. kontroli w Biurze Audytu i Kontroli.

 

1. Wymagania niezbędne:

a)   posiadanie obywatelstwa polskiego,
b)   posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c)  wykształcenie wyższe  II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku ekonomia, prawo, administracja lub finanse,
d)  brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e)    nieposzlakowana opinia,
f)    trzyletni staż pracy, w tym jeden rok w jednostkach sektora finansów publicznych,
g)   doświadczenie w zakresie kontroli finansowej, w tym księgowej i zamówień publicznych,
h) znajomość zagadnień w zakresie rachunkowości, w tym budżetowej, finansów publicznych, zamówień publicznych, a także kontroli zarządczej wynikającej z przepisów ustawy o finansach publicznych,
i) znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, postępowania administracyjnego, oświaty, pomocy społecznej, ochrony danych osobowych,
j)   znajomość aplikacji pakietu OpenOffice i Ms Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

2. Wymagania dodatkowe:

a)  umiejętność konstruktywnego, analitycznego oraz logicznego myślenia,
b)  umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, planowania i organizacji pracy  oraz radzenia sobie ze stresem,
c)  samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

a)prowadzenie kontroli w komórkach organizacyjnych Starostwa Powiatowego, jednostkach organizacyjnych Powiatu Dzierżoniowskiego oraz jednostkach otrzymujących dotacje z budżetu powiatu,
b) sporządzanie dokumentacji kontrolnej, w szczególności protokołów z przeprowadzonych kontroli, wystąpień i zaleceń pokontrolnych,
c)  prowadzenie akt kontroli,
d)  opracowanie rocznego planu kontroli i rocznych sprawozdań z przeprowadzonych kontroli,
e) w ramach stwierdzonych nieprawidłowości sporządzanie zawiadomień do rzecznika finansów publicznych o naruszenia dyscypliny finansów publicznych oraz zawiadomień do innych organów,
f) koordynowanie realizacji zadań związanych z kontrolą zarządczą w Starostwie Powiatowym, w tym w szczególności zarządzanie ryzykiem, wyznaczanie celów i zadań, sporządzanie sprawozdań.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

a) praca wykonywana w wielokondygnacyjnym budynku Starostwa przy ul. Rynek 27 na III. piętrze,  schody, dostępna winda,
b) praca związana z przeprowadzaniem czynności kontrolnych poza siedzibą Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie,
c) podstawowe zadania na stanowisku pracy wymagają obsługi sprzętu komputerowego i innych urządzeń biurowych; praca z komputerem powyżej 4 godzin dziennie; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej i wymagająca szczególnej koncentracji,
d) wymiar czasu pracy – pełny etat; praca jednozmianowa w podstawowym systemie czasu pracy,
e) wynagrodzenie ustalane zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W marcu 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Dzierżoniowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższyniż 6% .

6. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
d) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego*,
e) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych*,
f) kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
g) podpisane oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,
h) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż, o którym mowa w pkt. 1  ppkt f) ogłoszenia o naborze,
i) podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014, poz. 1182 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202)”*,
j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać pocztą elektroniczną na adres: starostwo@pow.dzierzoniow.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, osobiście (II. piętro, pokój nr 202) lub przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie, Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko głównego specjalisty ds. Kontroli w Biurze Audytu i Kontroli” w terminie do dnia 12 maja 2015 r.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 12 maja 2015 r.0

Informacja o wyniku naboru będzie opublikowana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.pow.dzierzoniow.pl) oraz na tablicach informacyjnych w budynkach Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie: ul Rynek 27 i ul. Świdnicka 38.

 

Starosta Dzierżoniowski

Janusz Guzdek

 

* Druki: kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczeń dostępne na stronie BIP lub w komórce kadr Starostwa.
AR